Obsah workshopu:
- 3 rozměry spektra: vertikální, horizontální, předozadní
- 3 rozměry v čase – vrstvy, hrany vs. houpání, dynamika
- Další teorie: nic není jen dobré, přidávání nástrojů skutečný svět vs. nahrávka, nahrazování nedostatků nahrávky
- Mýty kolem mp3
- Málo známé ISC a převod, MFiT
- Mýty kolem nahrávání do 96
- Kdy noise-shaping, komprese vs. limitace, paralelní, vícepásmová, levá/pravá, střed/strany
- Harmonické a zkreslovače, filtry, rezonance, ubírání vs. přidávání, strategie, zjemňování vs. zkonkrétňování, někdy právě naopak to může být ono
- Jak spolupracovat s klienty
- Ukázky a rozbor Kakaxových projektů, rozbor
- Opravy a společná práce na projektech klientů
Stanovení programu podle potřeb posluchačů.
Vezměte si s sebou svoje mixy, jak smíchané, tak rozpracované!!!
Předpoklady:
Pro účast na kurzu je potřebná základní znalost práce s počítačem, základy hudební teorie a akustiky.
Lektor: Kakaxa Koszuszhlehlebleshotár
Nadhled a obrovské zkušenosti, producentské schopnosti a vyhraněné názory, empatie a celkovou všestrannost. Někteří lidé si také mylně myslí, že je na něco odborníkem – na počítače Apple, Logic, zvukařinu, nové technologie,… ale jeho humorná sebeprezentace je pouze filtr na studené čumáky a kariéristy, kteří se berou příliš vážně ☺
Vstupenky
Kupte si vstupenku na tento kurz jednoduše. Využijte online platbu kartou na eshopu společnosti DISK.
Tip od lektora:
Kdy používat kompresor či limiter na celé bicí?
————
Spíše výjimečně, tehdy, když chci: dosáhnout kompaktního zvuku celé bicí soupravy, aby bicí jako takové působily jako jeden nástroj, rozeznatelný od ostatního, tedy aby kopák, virbl a hihat nevystupovaly čitelně a zvlášť, prodloužit zvuk bubnů, což jim dodá hutnost vytáhnout zvuk prostor, ve kterých byly bicí natočeny. Většinou ale potřebuji, aby se mi kopák, virbl a hihat proplétaly ostatní hmotou, prokoukly, byly zřetelné, čemuž komprese ve skupině škodí.